معاون باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیمای مرکز اصفهان از آغاز برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری این باشگاه در نایین خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن حسن زاده معاون باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیمای مرکز اصفهان در اولین دوره آموزش خبرنگاری در نایین گفت: از اهداف باشگاه خبرنگاران جوان، توجه ویژه و خاص به شهرستان‌ها است و برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری به دنبال آن انتخاب پتانسیل‌های شهرستان از دیگر اهداف این مجموعه است که نایین با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب در استان به عنوان اولین اولین شهرستان برای دوره‌های آموزش خبرنگاری معرفی گردید.

وی شهرستان نایین را قطب صنعتی، گردشگری و فرهنگی عنوان و بیان نمود: نایین با قدمت تاریخی چند هزار ساله از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که به خوبی می‌توان نسبت به شناسایی و معرفی آن قدم برداشت.

معاون باشگاه خبرنگاران جوان اظهار نمود: فراخوان ثبت‌نام از متقاضیان طی دو هفته گذشته در این شهرستان انجام گرفت که ۱۵ هنرجو به مدت ۶ جلسه در روز‌های پنج شنبه حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان دوره پس از برگزاری آزمون، پذیرفته‌شدگانی که در خبرنگاری، توانمندی‌های بالقوه داشته باشند، به عضویت این باشگاه جهت فعالیت معرفی خواهند شد.

حسن زاده ضمن دعوت مجدد از علاقه‌مندان به حرفه خبرنگاری گفت: هنرجویان با بهره مندی از منصور گلناری پیشکسوت و از اساتید خبرنگاری آموزش‌های لازم این حرفه را فرا می‌گیرند که امیدواریم با برگزاری این دوره شاهد اتفاق خوب و مثبت در مسیر شناسایی و معرفی ظرفیت‌های بیشتر این شهرستان باشیم.

دوره‌های آموزش خبرنگاری برای اولین بار در شهرستان نایین توسط باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر این شهرستان در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/ی

 

برگزرای کلاس های خبرنگاری در نایین

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.