سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: بدون دیوار مرزی با مکزیک، امنیت نخواهیم داشت

رییس جمهور آمریکا با تبریک به نانسی پلوسی، بار دیگر از کنگره خواست بودجه ساخت دیوار مرزی با مکزیک را تخصیص دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دونالد ترامپ _ رئیس جمهور آمریکا _ که بخشی از دولت خود را برای تحصیل بودجه ساخت دیوار مرزی به مدت 13 روز تعطیل کرده است، پس از انتخاب نانسی پلوسی به عنوان رییس مجلس نمایندگان، در یک نشست فوق العاده خبری ظاهر شد و ضمن تبریک به پلوسی، بار دیگر بر درخواست 5.6 میلیارد دلاری خود برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک تاکید کرد.

بر این اساس، ترامپ گفت: انتخاب پلوسی را تبریک می گویم، این دستاورد بزرگی است و قصد داریم کارهای زیادی انجام دهیم.

وی پس از آن به دلایل لزوم ساخت دیوار مرزی پرداخت و در این زمینه از برخی ماموران مرزی برای ارائه اطلاعات به خبرنگاران استفاده کرد. ترامپ با بیان اینکه درباره هیچ موضوعی به اندازه دیوار مرزی ننوشته و توئیت نکرده است، گفت تاکنون از هیچ موضوعی اینگونه پشتیبانی نکرده ام و شما می دانید چه اقداماتی در این زمینه انجام داده ایم.

وی افزود: در سال گذشته 17 هزار جرم عبور از مرز روی داده است. این تنها یک مورد است و موارد دیگر وجود دارد.

رئیس جمهوری آمریکا به تلاش های دولتش برای مبارزه با ورود مواد مخدر هم اشاره کرد و ادامه داد به نظر می رسد ورود مواد مخدر از مرزهای جنوبی ما متوقف شده است. متاسفانه مواد مخدر و چیزهای دیگر از مرزهای جنوبی ما می گذرد.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر تهدید کرد بدون دیوار مرزی ما امنیت نخواهیم داشت. ترامپ به هیچ سوالی پاسخ نداد و سالن نشست خبری را که برای نخستین بار به آنجا آمده بود، ترک کرد. به نظر می رسد این اقدام ترامپ بر اساس نگرانی هایی است که از آغاز به کار مجلس نمایندگان جدید با اکثریت دمکرات ها دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.