سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون منع بکارگیری بازنشستگان در هیأت‌های ورزشی فعلاً منتفی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: روسای بازنشسته هشت هیأت ورزشی کرمانشاه فعلاً از قانون منع بکارگیری بازنشستگان معاف شده‌اند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   صابر رحیمی  مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  اظهار داشت: از چندماه گذشته بحث اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان در هیأت‌های ورزشی مطرح شد که هشت هیأت ورزشی کرمانشاه نیز مشمول این قانون می‌شدند.

وی به اختلاف نظر‌ها درباره اجرایی شدن این قانون و بلاتکلیفی این هیأت‌ها اشاره کرد و گفت: در دیداری که با آقای داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان داشتم، عنوان کردند که اجرایی شدن این قانون در هیأت‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها فعلاً منتفی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: البته براساس اعلام معاون وزیر ورزش و جوانان قرار است تبصره‌هایی در این رابطه تدوین شود، لذا این قانون تا تدوین تبصره‌ها اجرایی نمی‌شود.

رحیمی با اشاره به معرفی سرپرست برای سه هیأت هاکی، کاراته و هندبال که روسای آن‌ها مشمول قانون بازنشستگی بودند، افزود: از آنجایی که روسای هیأت‌های هاکی و هندبال در کرمانشاه زندگی نمی‌کنند، ادامه فعالیت آنان در این دو هیأت هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/ز

روسای هیات ها  از قانون منع بکارگیری بازنشستگان معاف شده‌اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.