سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح همسان سازی تابلو‌های معرف کاربری درآمل

شهردار آمل ازاجرای طرح همسان سازی تابلو‌های معرف کاربری هسته مرکزی شهر آمل خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل گفت: ساماندهی تابلو‌های معرف کاربری هسته مرکزی شهر با هدف کاهش آلودگی‌های بصری و در راستای بهبود سیما و منظر شهری ازنگاه زیبایی شناسانه در حال اجراست، تا شادابی، سلامت و آرامش روانی شهروندان را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت یک شهر همه شهروندان باید تلاش و مشارکت کنند گفت: شهروندان بویژه واحد‌های کسبی مشارکت خوبی در مراحل قبلی این طرح داشتند و امیدواریم این مشارکت در این مرحله نیز ادامه داشته باشد، تا بتوانیم برای توسعه شهر زیبای آمل تلاش کنیم.

شهردار آمل ادامه داد:تیم مدیریت شهری برای عمران، آبادانی و زیبایی شهر آمل از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و برای زیبا سازی شهر تلاش‌های لازم را انجام می‌دهد، ولی از شهروندان هم برای حفظ، نگهداری و آراستگی شهر را انتظار داریم وی ادامه داد: این طرح باهزینه سی میلیارد رالش آغازشد.

امیرسلیمانی افزود: در این مرحله تابلو‌های معرف کاربری انتهای خیابان مصلی تا ابتدای میدان ۱۷ شهریور (ضلع شمالی)، میدان ۱۷ شهریور (ضلع جنوبی)، دو طرف خیابان باهنر، دو طرف خیابان انقلاب و خیابان فرهنگ همسان سازی خواهد شد.

انتهای پیام/آ

تابلو‌های معرف کاربری درآمل همسان سازی می‌شود

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.