سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود جدی دادستان نیشابور به بحث ایمنی اماکن تجاری و مذهبی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی از ورود جدی دادستان نیشابور به بحث ایمنی اماکن تجاری و مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: متاسفانه برخی از کسبه و مدیران مجتمع‌های تجاری با وجود تذکرات مکرر شفاهی و کتبی در خصوص ایمن سازی اماکن، اقدام جدی انجام نداده اند و در برخی موارد حتی ابتدایی‌ترین و ساده‌ترین موارد ایمنی همچون سیم کشی برق و لوله کشی گاز ایمن و استفاده از لوازم گرمایش استاندارد در محل کار را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: از سوی دیگر انبار داری و عدم چیدمان مناسب اجناس، خطر آتش سوزی و سایر حوادث را افزایش می‌دهد که این امر موجب شده تا دادستان نیشابور با توجه به اهمیت موضوع، شخصا به این مسئله ورود پیدا کند تا سهل انگاران متوجه شوند با آن‌ها به جد برخورد خواهد شد.

حسینی با اشاره به ارسال دستورالعمل‌های ایمنی به مدیران این مجتمع‌ها گفت: کسبه‌ای که دستورالعمل ایمنی را دریافت نکرده اند می‌توانند با مراجعه به معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی، دستورالعمل لازم را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: بنا به دستور دادستان، این آخرین مهلت برای ایمنی سازی اماکن عمومی تجاری است و کسبه و مدیران مجتمع‌های تجاری باید هرچه سریعتر برای اجرای آن اقدام کنند.
 
انتهای پیام// ه.ز
 
 

برخورد جدی با کسبه نیشابور در صورت عدم ایمن سازی اماکن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.