سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت نگران کننده نماینده فارس در آستانه بازی با پارس جنوبی بوشهر

تیم خلیج فارس شیراز بدون سرمربی گام به هفته پنجم دسته برتر فوتبال بانوان می‌ﮔﺬﺍﺭﺩ.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۴ دی ماه تیم بحران زده خلیج فارس شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان پارس جنوبی بوشهر است.

تیم خلیج فارس شیراز هر چهار بازی گذشته خود را مقابل رقیبان واگذار کرده و بدون امتیاز در انتهای جدول ۱۲ تیمی قرار گرفته و پارس جنوبی بوشهر هم با یک برد، ۳ شکست و ۳ امتیاز در مکان نهم قرار دارد.

نماینده فوتبال فارس که از هفته‌های نخست حضور در لیگ برتر فوتبال با مشکلات مالی و زیر ساختی عدیده‌ای روبرو بوده، روزگار خوبی را تجربه نمی‌کند.

الهه کریمی بازیکن تیم خلیج فارس شیراز در آستانه دیدار با پارس جنوبی بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: این هفته تیم تمامی تمرینات خود رو در زمین چمن مصنوعی باشگاه حجاب زیر نظر خانم طهمورثی برگزار کرده و از یکشنبه تا چهار شنبه بازیکنان عرق گیری کردند.

وی افزود: تیم خلیج فارس همچنان بلاتکلیف و بدون مربی است و هیچکس حاضر نیست سر مربی گری این تیم را عهده دار شود و بازیکنان هم بخاطر بی نظمی مدیریتی و نداشتن بودجه و حتی امکانات سروصدایشان در آمده و سعی می‌کنند در تمرینات حضور نداشته باشند.

الهه کریمی اضافه کرد: در این هفته با پارس جنوبی بوشهر بازی داریم و با شرایط نامناسبی که تیم و بازیکنان دارند احتمال شکست مجدد خلیج فارس شیراز محتمل به نظر می‌رسد.

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، خلیج فارس شیراز با پنج گل مغلوب ذوب آهن اصفهان شد و پارس جنوبی بوشهر ۵-۲ نتیجه را مقابل میزبان خود پالایش گاز ایلام واگذار کرد.
انتهای پیام/م

مصاف تیم های بحران زده لیگ برتر فوتبال بانوان در ایستگاه پنجم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.