سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۳۱ هزار نفر ساعت آموزش در مرکز فنی و حرفه‌ای مهاباد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گفت: ۳۳۱ هزار نفر ساعت آموزش، امسال در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد مهارت آموزی ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عباسی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ هزار مهارت آموز در قالب ۱۴۷ دوره مختلف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در این شهرستان فراگرفتند.

وی افزود: این آموزش‌ها به میزان ۳۳۱ هزار نفر ساعت در ۸۷ حرفه و رشته مختلف فنی و حرفه‌ای برای خانم‌ها و آقایان برگزار شده است.

عباسی، با بیان اینکه امسال ۲۴ کارگاه برای آقایان و ۱۲ کارگاه برای خانم‌ها برگزار شده، گفت: رشته‌های تأسیسات، برق، مکانیک خودرو و خیاطی به ترتیب پرطرفدار‌ترین حرفه‌ها در بین مراجعه کنندگان این مرکز است.

وی اضافه کرد: امسال همچنین ۱۴ دوره آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برای بیش از ۲۳۲ نفر در ندامتگاه این شهرستان، ۱۸ دوره آموزشی برای ۲۹۱ نفر در قالب ۴۷ هزار ساعت در مناطق حاشیه شهر و سکونت گاه‌های غیررسمی و ۱۵ دوره در پادگان‌های این شهرستان برای ۲۵۱ سرباز و کادر نظامی به صورت کارگاه سیار برگزار شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد همچنین گفت: امسال ۱۸۰ نفر در قالب ۳۴ هزار ساعت در ۱۷ دوره آموزشی در رشته‌های صنایع، خودرو، الکترونیک و معماری در روستا‌های بخش خلیفان و مرکزی این شهرستان آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند.

انتهای پیام/ج

امسال ۲۲ هزار مهارت آموز در دوره های آموزش مهارت‌های فنی و حرفه ای شرکت کردند

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.