رئیس مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه ایی مهاباد گفت: مهاباد به سیستم یکپارچه سنجش الکترونیک سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور پیوست.

محمد سلیم عباسی رئیس مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه ایی مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: از ابتدای دی ماه سال جاری با برگزاری بخش نظری آزمون ۲۰ نفر از کار آموزان حرفه کارگر برقکار ساختمان و آرایش و پیرایش زنانه مرکز مهاباد بصورت الکترونیکی، سامانه سنجش الکترونیکی مرکز آموزش فنی و حرفه ایی به بهره برداری رسید.

عباسی اضافه کرد: با استناد به اسناد بالا دستی و برای تحقق اهداف دولت الکترونیک ،مرکز الکترونیک مهاباد تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی مزایایی سنجش الکترونیک را دقت در استاندار بودن آزمون‌ها سطح بالای امنیت آن‌ها و سرعت در اعلام نتیجه را اعلام کرد و افزود: از یک طرف باعث کم شدن زمان انتظار آزمون دهندگان و از طرف دیگر باعث اعتبار بیش از پیش گواهینامه‌های مهارتی سازمان فنی و حرفه ایی خواهد شد.

لازم به ذکر است که هر ساله بیش از ۷۲۰۰ نفر در آزمون‌های مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه ایی مهاباد شرکت می کنند که سیستم نظام‌ مند حاکم بر فرایند آزمون‌های الکترونیک علاوه بر مزایای فوق حذف بروکراسی موجود در شیوه امتحانات سنتی و تسهیل در صدور گواهینامه‌های مهارتی را به دنبال دارد که نهایتا باعث رضایت مندی ذی نفعان و یک گام مستحکم سازمانی برای مشتری مداری محسوب می‌شود.

انتهای پیام / س خ

مهاباد به سیستم الکنرونیک فنی و حرفه ایی مجهز شد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.