سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون راهداری اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان همدان:

تردد از گردنه اسدآباد فقط  با زنجیر چرخ

معاون راهداری استان همدان گفت: در گردنه‌های استان به ویژه گردنه اسدآباد بارش سنگین برف در جریان است و استفاده از زنجیر چرخ ضرروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی‌خرم معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان همدان با بیان اینکه در سراسر استان بارش برف و باران ادامه دارد، اظهار کرد: در جاده‌های کفی برف له و در گردنه‌ها برف شدید جریان دارد.

وی با بیان اینکه کل عوامل راهداری با 285 دستگاه و 516 نیروی انسانی درگیر عملیات و در حال تردد هستند، افزود: بارش بسیار سنگین است و از مردم تقاضا داریم که حتما از زنجیر چرخ به ویژه برای تردد در گردنه اسدآباد استفاده کنند.

معاون راهداری اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان همدان با اشاره به اینکه رانندگان از وسایل ایمنی و بحث سوخت خودروهای خود اطمینان حاصل کنند، تصریح کرد: تا کنون مشکل خاصی وجود نداشته و با توجه به تدابیر اندیشیده شده از این به بعد نیز مشکل حادی به وجود نخواهد آمد.

وی با تأکید بر اینکه با تمام توان در محورها حضور داریم، ادامه داد: با ادامه بارش و برودت هوا بدون زنجیر چرخ امکان تردد خودورها وجود ندارد.

پرورشی‌خرم خاطرنشان کرد: وقتی بارش‌ها افزایش یابد کاهش دید نیز رخ می‌دهد و گردنه‌های استان به صورت مقطعی با مه نیز روبه‌رو هستند.

وی گفت: مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند تا بارش نزولات آسمانی به اتمام برسد و پس از ان سفر ایمن‌تری را انجام دهند.

انتهای پیام/

تردد از گردنه اسدآباد با زنجیر چرخ انجام شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.