سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون قضایی مجلس در اراک؛

توان متخصصان و کارشناسان صنایع نفت و گاز ما بالاست/می‌توانیم از این وضعیت عبور کنیم

عضو کمیسیون قضایی مجلس در سفر به اراک گفت:توان متخصصان و کارشناسان صنایع نفت و گاز ما بالاست و آن‌ها سعی دارند کارشناسان ما را ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دهقان، نایب رییس فراکسیون ولایی مجلس و عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در همایش بصیرت افزایی در اراک گفت: بی تدبیری‌ها علت تنگنای اقتصادی امروز وگرنه ما ۴۰ سال است در تحریم آمریکایی هستیم و با تحریم‌ها آن‌ها نتوانستن هیچ غلطی بکنند.

دهقان افزود: آمریکا می گوید ایران را تحریم می کنیم تا به زانو دربیاید؛ آمریکا از برجام خارج شده، ولی اروپایی‌ها ایران را سرکار گذاشته و میگویند بیایید مذاکره کنیم. اما بعضی رفقا می گویند ما می خواهیم با اروپایی‌ها کار کنیم و توان همسایه هارا نادیده می‌گیریم.

وی با یبان اینکه با تحریم‌های فلج کننده توانستیم از تحریم‌ها عبور کنیم اضافه کرد: توان متخصصین و کارشناسان صنایع نفت و گاز ما بالاست و آن‌ها سعی دارند کارشناسان ما را ببرند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقدینگی را باید به سمت معادن و تولید و پالایشگاه‌ها هدایت کنیم و می‌توانیم از این وضعیت عبور کنیم.

وی بیان کرد: آمریکا تمام توانش را گذاشت تا جبهه مقاوت را از بین ببرد، ولی همگی شکست خوردند و همانطور که رهبری فرمودند، آمریکا رادر دهه ۵۰ از ایران و در دهه ۹۰ از منطقه بیرون کردیم.

نایب رییس فراسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بعد سیاسی جایگاه ایران روشن است، اما مهم‌ترین مشکل امروز ایران مشکل اقتصادی است و موضوع مقاوم بودن اقتصاد ایران است در مقایسه با کشور‌های منطقه، عربستان که گاو شیرده است و بدون آمریکا دوام نمیاورد.

انتهای پیام / ج

سخنان نایب رییس فراسیون ولایی مجلس و عضو کمیسیون قضایی مجلس 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.