سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهالی لتحر کاشان صاحب «خانه فرهنگ جوان» شدند

در راستای تاسیس مراکز فرهنگی در نواحی کم برخوردار خانه فرهنگ جوان زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در لتحر کاشان بهره برداری شد.

مرتضی والی زاده مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: خانه فرهنگ جوان لتحر به درخواست معتمدان این منطقه با اعتبار 300 میلیون تومان از سوی شهرداری منطقه 3 کاشان تملک شد و بعد از بازسازی و تجهیز در اختیار شهروندان این منطقه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خانه فرهنگ نهادی کاملا خود گردان است که با استفاده ازظرفیت های موجود جهت ارائه خدمات عمومی فرهنگی هنری اجتماعی و علمی به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و در راستای تقویت هویت محلی و ارتقاء فرهنگ شهروندی با مشارکت شهروندان تاسیس و با نظارت سازمان فرهنگی ورزشی اداره می شود.

به گفته مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ، با توجه به ضرورت تاسیس مراکز فرهنگی در محلات و نواحی کم برخوردار،  مشارکت و استفاده از ظرفیت معتمدان محلی ، ایجاد بستر مناسب برای پذیرش مسئولیت و ایفای نقش از سوی نخبگان، فرهیختگان و الگوهای اندیشمند جامعه از جمله اهداف راه اندازی خانه های فرهنگ است.

والی زاده ، با تاکید براینکه نتیجه هر فعالیتی که مستقیما از سوی مدیریت شهری به شهروندان بر می گردد تاثیر بسیار زیادی در برقراری اعتماد متقابل و جلب مشارکت مردمی و بهبود مدیریت شهری دارد ، گفت: تاسیس خانه های فرهنگ مشارکتی در محله بستری برای توسعه مشارکت شهروندان در فعالیت های مختلف فرهنگی هنری و تلاش جهت افزایش خدمات و برنامه های فرهنگی در سبد خانواده ها است.

وی ، خانه های فرهنگ را به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری دانست که با مشارکت شهروندان به توسعه و گسترش فعالیت های سازمان در زمینه های مختلف اجتماعی اقتصادی فرهنگی می پردازند. 

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: تاسیس و راه اندازی فرهنگ سرا ها، خانه های فرهنگ و سراهای محله توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ، به عنوان نشانه ای از یک حرکت فرهنگی برای انجام فعالیت های آموزشی به منظور دست یافتن به اهداف و اجرای سیاست ها و ماموریت های  این سازمان است که بنا به ضرورت در عرصه های آموزش شهروندی ، سبک زندگی و مهارت ها ی زندگی در این شهر شاهد تشکیل و تاسیس آن هستیم.

 

انتهای پیام /س

تاسیس و راه اندازی «خانه فرهنگ جوان» در لتحر کاشان

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.