معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت : به منظور بهبود روابط همسران و بازسازی روابط آسيب ديده آنها همايشی با حضور دكتر حميد حبشی از كارشناسان برجسته كشوری در حوزه خانواده ، در سالن همايش های حرم مقدس زينبيه برگزار می شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی رشيدی معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با اعلام اين خبر، ‌مخاطب برنامه را همسران عنوان كرد و گفت : بازسازی روابط آسيب ديده همسران هدف اصلی اين برنامه است.

وی با اشاره به اينكه بسياری از اوقات و در مقاطع مختلف زندگی بين زن و شوهر مشاجره ها و اختلافاتی پيش می آيد كه به مرور زمان انباشته می شود ، گفت : اين اختلافات به نقطه ای می رسد كه به نظر می رسد ديگر قابل بازسازی و ترميم نيست در حالی كه قصد داريم در این نشست مخاطب را به اين نقطه برسانيم كه اگر پس از سال ها زندگی مشترك روابط آنها آسيب ديده است و تصور می كنند ديگر نمی توانند ادامه دهند و قابل جبران نيست ،‌ می توانند روابط آسيب ديده را ترميم و اصلاح كنند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با تاكيد بر اينكه اصلاح و بازسازی روابط بين همسران شروطی دارد تصريح كرد: در اين نشست پيش شرط های لازم برای بازسازی روابط همسران تشريح و چگونگی رسيدن به يك نقطه دلخواه در روابط بين همسران و راهكارهای آن بيان می شود.

رشيدی  بیان کرد : همايش بازسازی روابط آسیب دیده همسران  از ساعت 14 تا 18 روز پنجشنبه 20 دی ماه در سالن همايش های حرم مقدس زينبيه برگزار می شود و حضور تمامی همسران در اين برنامه كاملا آزاد و رايگان است.

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.