این نمایشگاه با هدف توسعه کسب وکارها در راستای اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایزها برای مدیران و سرمایه گذاران و توسعه استارت آپها در فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه با همکاری و حمایت وزارت صمت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان مدیریت صنعتی دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران، اتاق اصناف ایران، بنیاد فرهنگی اصناف ایران و انجمن ملی فرانچایز برگزار شد.
همزمان با این نمایشگاه؛ دومین کنفرانس بین المللی فرانچایز ایران نیز با حمایت شورای جهانی فرانچایز (WFC) و برخی از انجمنهای ملی فرانچایز کشورهای توسعه یافته، وزارت صمت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف ایران و خانه صمت ایران برگزار خواهد شد.
این رویداد به دلیل ایجاد فضایی مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچایز ایران، توسعه ارتباطات و ملاقاتهای موثر با افراد کلیدی و تصمیم گیرنده داخلی و بین المللی و نیز آشنایی با آخرین دستاوردها و رویکردهای این صنعت مهم جهانی، حائز اهمیت است.
رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز در حاشیه این نمایشگاه، اظهار کرد: حوزههای کسب و کاری که در این نمایشگاه حضور دارند نوظهور هستند و در توسعه کسب و کار نقش مهمی ایفا خواهند کرد.
مولایی افزود: ما در ایران در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش بنیان هستیم و نمایشگاه توسعه کسب و کار به این وضعیت اقتصاد کمک میکند.
رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز موضوع فرانچایز را یکی از محورهای مهم این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: اگر در زمینه فرانچایز فرهنگ سازی صورت گیرد و جوانانی که به دنبال کسب و کار هستند میتوانند کسب و کار پایدار ایجاد کنند.
مدیر برگزاری دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز خاطرنشان کرد: اگر وارد فرانچایز شویم شغلهای پایدار و کشب و کارهای دراز مدت توسعه پیدا میکنند، زیرا مدلی را نشان میدهد که براساس آن افراد وارد کسب و کار استاندارد و سود تعریف شده میشوند.
دومین نمایشگاه توسعه و کسب وکار و فرانچایز از امروز (چهارشنبه) تا ۱۵ دی ماه سال جاری هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقهمندان است.
انتهای پیام/