سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال ۱۵۰ هزارنفر درکهگیلویه وبویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری از ابلاغ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه نهاد‌های حمایتی استان خبر داد و گفت: با پرداخت این تسهیلات ۱۵۰ هزار نفر صاحب شغل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جعفر گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری در نشست هماهنگی بانک‌های عامل با نهاد‌های حمایتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال ۱۵۰ هزار نفر از افراد این نهاد‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات از طریق بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی پرداخت می‌شود، عنوان کرد: از این میزان ۷۳۰ میلیارد ریال سهم کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۳۷۵ میلیارد ریال سهم بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۵۰ میلیارد ریال سهم بهزیستی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید نظارت کافی در زمینه عدم انحراف تسهیلات ابلاغی باید انجام شود، ادامه داد: متوسط پرداخت این تسهیلات ۲۵۰ میلیون ریال و سقف آن ۵۰۰ میلیون ریال است.

گوهرگانی ابراز کرد: طرح‌های متقاضیان این نوع تسهیلات از نهاد‌های مربوطه به کمیته فنی ملی در مرکز کشور ارسال و بعد از چهار روز پاسخ داده می‌شود و در صورت موافقت متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان برای آگاهی متقاضیان در این خصوص اطلاع رسانی لازم داشته باشند.

انتهای پیام/ژ

پرداخت تسهیلات برای اشتغال 150 هزار نفر

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.