سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی برای ۲۲۳ نفر در شفت

فرماندار شفت از اشتغالزایی برای ۲۲۳ نفر با اجرای طرح اشتغال روستایی و عشایری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا محسنی، فرماندار شهرستان شفت گفت: از ابتدای امسال تاکنون در قالب ۱۸۴ طرح اشتغال روستایی و عشایری در این شهرستان برای ۲۲۳ نفر شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ ۵ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با کارمزد ۶ درصد در اجرای این طرح‌ها پرداخت شده است، افزود: مرحله دوم اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری در قالب سامانه کارا و با اولویت طرح‌های بوم گردی و گردشگری به واحدین شرایط اعطا می‌شود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه در مرحله دوم اعطای تسهیلات به آن دسته از طرح‌هایی که بتوانند اشتغال پایدار بیشتری را ایجاد کنند، تمرکز خواهد شد، اظهار داشت: تمامی ساز و کار‌ها برای جلوگیری از انحراف تسهیلات پیش بینی شده است.

محسنی بیان جذب اعتبارات در زمان تعیین شده را نیازمند تعامل بیشتر دستگاه‌های ذی ربط و بانک‌های عامل و تسریع در روند بررسی پرونده‌ها اعلام کرد.

وی افزود: امسال در راستای حمایت از تولیدکنندگان مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان در قالب ۹ طرح به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در بخش کشاورزی، دامداری و گردشگری می‌تواند به افزایش درآمد روستاییان کمک شایانی کند، گفت: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۵ میلیون تومان در قالب ۵۲ طرح به متقاضیان پرداخت شده است.

محسنی با بیان اینکه دولت در سال‌های اخیر در راستای محرومیت زدایی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گام‌های بسیار مهمی برداشته است، افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به ۷۸ مددجوی کمیته امداد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز به ۱۸ مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در شفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.