سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش آمار کشف کالای قاچاق در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از افزایش کشف کالاهای قاچاق در ۹ ماه نخست سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در ۹ ماهه سال جاری موفق به کشف ۲ تریلیون و ۶۶۲ میلیارد و ۶۲۳ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۵۰ ریال کالای قاچاق شده‌اند که این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۱۳ درصد افزایش داشته است.

  وی افزود:  ۹۷درصد جرائم خشن (سرقت‌های مسلحانه، تجاوز، قتل و آدم ربایی) در ۹ ماه سال جاری کشف و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش کشف داشته است و از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ درصد وقوع جرائم خشن نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

سردار عباس زاده بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا به امروز ۹۱ درصد تیراندازی‌ها شاکی دار که یکی از موضوعات مهم و موجب نگرانی مردم بوده، کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش کشف وجود داشته است.

 فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: در ۹ ماه سال جاری ۸۶ درصد سرقت‌ها کشف شده که در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد افزایش کشفیات بود.

وی گفت:طرح خلع سلاح از اقدامات بسیار خوبی بوده که به طور متوسط ماهانه ۳ مرحله در سطح استان اجرا شده است و در راستای این طرح‌ها در مجموع تعداد ۲ هزار و ۸۱۹ قبضه انواع سلاح جمع‌آوری شده که ۵۰۷ قبضه آن جنگی و ۲ هزار و ۲۷۵ قبضه اسلحه شکاری بوده است و در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

سردار عباس زاده در پایان بیان داشت:  ۸ تن و ۲۷۹ کیلو و ۵۳۹ گرم مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۶ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم و در این راستا ۴۳۰ نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/م

نگاهی به عملکرد نیروی انتظامی خوزستان در سال جاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.