سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید/۱۱ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، تعداد ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، یک هزار و ۲۰۰ قوطی نوشیدنی، ۲۰۷ عدد کیس‌های مخابراتی، ۱۲۱ ثوب پارچه و ۱۱ دستگاه کولر گازی، جارو برقی، ال‌ای دی، لباسشویی، یخچال و ماشین ظرفشویی قاچاق که بدون مدارک قانونی و گمرکی بود کشف و در این خصوص ۱۱ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جوکار با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به منظور تحقق شعار سال و تامین سلامت و امنیت شهروندان با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/چ

کشف کالای قاچاق در فیروزآباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.