سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم گرامی داشت آیت الله شاهرودی در یزد

مراسم گرامی داشت آیت الله شاهرودی امروز در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مراسم گرامی داشت آیت الله شاهرودی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، سرپرست استانداری و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم قدر شناس یزد برگزار شد.

حجت الاسلام صمدی سخنران این مراسم با اشاره به نقش عالمان ربانی در استقرار و گسترش اسلام ناب و مذهب تشیع در جهان گفت: آیت الله شاهرودی از جمله این عالمان ربانی بود که در طول دوران عمر با برکتش خدمات ارزنده‌ای به جامعه اسلامی بویژه ایران انجام داده است.

حجت الاسلام صمدی از آیت الله شاهرودی به عنوان حلقه اتصال آیت الله صدر با امام خمینی در زمان تبعید امام به عراق و از شاگردان این دو مرجع عالی قدر یاد کرد و افزود: پس از انقلاب نیز این عالم ربانی در کنار تدریس در حوزه‌های علمیه در پست‌های کلیدی خدمات زیادی را در ایران برای مردم انجام داده است.

وی با تاکید بر ولایت مداری این مجتهد عالی قدر بیان کرد: آیت الله شاهرودی چه در زمان حیات امام خمینی و جه در زمان رهبری‌های آیت الله خامنه‌ای پشتیبان وهمراه ولایت بود و هرگز در این مسیر از خود سستی نشان نداد.

حجت الاسلام صمدی همچنین اخلاق نیکو را شاخصه مهم این عالم ربانی دانست و تصریح کرد: ایشان در مصائب و مشکلات همیشه صبورانه و متبسم بوده و در زمان تصدی گری امور نیز با حضور در مناطق مختلف از نزدیک برای رفع مشکلات مردم پای درد دل آن‌ها می‌نشست.


انتهای پیام/ ا

مراسم بزرگداشت آیت الله شاهرودی در یزد برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.