مراسم بزرگداشت آیت الله شاهرودی فردا در مسجد روضه محمدیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ آیت الله هاشمی شاهرودی، مراسم بزرگداشت آیت الله شاهرودی از طرف نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نماینده مجلس خبرگان رهبری و ادارات و ارگان‌های مختلف در مسجد روضه محمدیه برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت این عالم ربانی فردا سه شنبه ۱۱ دی ۹۷ ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۰۰ صبح با سخنرانی حجـت الاسلام والمسلمین صمدی در مسجد روضه محمدیه برگزار می‌شود و از عموم مردم دارالعباده دعوت شده تا در این مراسم شرکت نمایند.

آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی متولد سال ۱۳۲۷ در نجف، عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و سابقه عضویت در دوره‌های سوم، پنجم و ششم شورای نگهبان را دارد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی سال ۱۳۸۸ به‌عضویت شورای نگهبان منصوب شد، عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو مؤسس جامعه روحانیت مبارز عراق، مؤسس و رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، رئیس دایره المعارف فقه اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از جمله سوابق کاری آیت‌الله شاهرودی است.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی روز دوشنبه سوم دی‌ماه بعد از یک دوره بیماری در سن ۷۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت و پیکر این عالم ربانی در جوار حضرت فاطمه معصومه (ع) مسجد بالاسر، مجاورت قبور پاک علمای بزرگوار به خاک سپرده شد.


انتهای پیام/ ا

مراسم بزرگداشت آیت الله شاهرودی در یزد برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.