سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به 880 حادثه‌دیده برف و کولاک در اردبیل

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: بیش از ۸۸۰ حادثه‌دیده برف و کولاک در این استان طی یک هفته اخیر امدادرسانی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل امروز در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان اردبیل تصریح کرد: توسط نیروهای تلاشگر امداد و نجات پایگاه‌های هلال احمر ۱۲۷ حادثه‌ای که در فصل پاییز و در نقاط مختلف استان اردبیل به وقوع پیوسته بود، امدادرسانی شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۰۴ حادثه جاده‌ای مورد امداد واقع شد، افزود: یک مورد ریزش آوار و یک فقره سیل و آبگرفتگی نیز توسط نیروهای امداد و نجات استان اردبیل مدیریت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: به منظور ارائه خدمات مطلوب توسط پایگاه‌های امداد و نجات به بیش از ۱۶۰ نفر از حادثه دیدگان اسکان داده شده و در این مسیر از کمک‌های ۱۴۸ تیم عملیاتی بهره گرفته شد.

معبودی از مشارکت ۵۳۷ نفر از نیروهای هلال احمر در عملیات امداد و نجات خبر داد و یادآور شد: پایگاه‌های امداد و نجات استان اردبیل حسب وظایف ذاتی خود در تمامی عرصه‌ها و مواردی که مردم نیازمند کمک هستند، آماده خدمت‌رسانی به موقع و فنی خواهند بود.

وی از آماده باش بیش از ۱۲۰ دستگاه خودروی آمبولانس و ۸۶ دستگاه خودروی ست نجات هلال احمر در اردبیل خبر داد و افزود: با رعایت مناسب اصول ایمنی و استانداردهای درنظر گرفته شده امیدواریم حوادث کمتری در منطقه اتفاق افتاده و تلخ‌کامی مردم را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/ع

مشارکت نیروهای هلال احمر در عملیات امداد و نجات

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.