سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت‌های جدید خودرو نهایی شد

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان از اعلام سیاست‌های وزارت صنعت در مورد قیمت خودرو‌های مشمول قیمت گذاری و سایر خودرو‌ها در پنجشنبه این هفته ۱۳ دی ماه خبر داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تابش مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان با اشاره به اینکه تمام سیاست‌های وزارت صنعت در مورد قیمت خودرو‌های مشمول قیمت گذاری و سایر خودرو‌ها پنجشنبه این هفته ۱۳ دی ماه اعلام خواهد شد، اظهار کرد: در این سیاست گذاری توجه جدی به حقوق مصرف کنندگان شده است.

تعهدات ۲۳۰۰ دستگاهی هاوال؛ موجودی ۴۰۰ خودرو

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در خصوص وضعیت تحویل خودرو‌های هاوال به مشتریان گفت: تعهدات شرکت در مورد این خودرو ۲۳۰۰ دستگاه است، اما موجودی شرکت فقط ۴۰۰ دستگاه بوده و امکان تولید هم نیست.

وی افزود: در سیاست‌گذاری جدید برای مشتریان هاوال که هنوز خودرو‌های خود را تحویل نگرفته تناسبی ایجاد کرده ایم تا حقوق آنها تأمین و رضایت آنها به دست آید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۳ دی ۱۳۹۷
پس چرا امروز که5شنبه هست اعلام نشد. چند هفته پیش هم گفتن اعلام میشه ولی نشد.
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۳ دی ۱۳۹۷
از این وعده ها زیاد داده شده فقط روزشون فرق میکنه یه ماه قبل هم قرار بود یکشنبه همان هفته قیمت جدید رو بدن
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۲ دی ۱۳۹۷
جهت اطلاع همه کسانی که موعد دعوتنامشون گذشته:آئيين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف خودرو. طبق ضوابط و روشهاي مختلف فروش در ماده 4 قسمت قيمتهاي فروشهاي مختلف (تحويل فوري: قيمت قطعي زمان عقد قرارداد)(پيش فروش قطعي: قيمت قطعي در زمان عقد قرارداد)(پيش فروش عادي: قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد) (مشارکت در توليد: قيمت زمان تحويل مندرج در قراردا)(سفارشي: قيمت توافقي زمان عقد قرارداد) ذکر شده. در ماده 7 تبصره 1 اين آئيين نامه آمده: عرضه کننده موظف است در صورت تاخير در تحويل خودرو از تاريخ تحويل مندرج در قرارداد تا زمان تحويل خودرو به مصرف کننده مبلغ خسارت پرداخت نمايد. در ماده 8 تبصره 1 آمده : در صورت بروز مشکل در فرآيند رعايت استانداردهاي مطلوب و تاخير در تحويل خودرو، مسئوليت جبران خسارت وارده و کسب رضايت مصرف کننده بر عهده عرضه کننده مي باشد.
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۲ دی ۱۳۹۷
سلام خودرو سازان نامحترم طبق رویه کلی فقط به فکر سود خودشون هستن ومحصولات بی کیفیت به مردم میدهند
دلتون واسه مردم بسوزه یه کارمند باید پول چند سال کارشو واسه ماشینی بده که احتمالا تا زمان تحویل نصف خدماتو و وسایل داخلی هم حذف بشه
واقعا اینطوری خون مردم تو شیشه کردن درسته
به کجا شکایت ببریم ؟؟؟
سروش
۲۲:۴۵ ۱۱ دی ۱۳۹۷
من خودم برلیانس تحویل مهر ثبت نام کردم نه انصراف میدم نه تبدیل میکنم انقدر سود ۲۷ درصد تاخیر بهش بخور خودشون بگن بسه
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۷
خدا بداد برسه
علی
۲۲:۴۱ ۱۱ دی ۱۳۹۷
جهت اطلاع همه کسانی که موعد دعوتنامشون گذشته:آئيين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف خودرو. طبق ضوابط و روشهاي مختلف فروش در ماده 4 قسمت قيمتهاي فروشهاي مختلف (تحويل فوري: قيمت قطعي زمان عقد قرارداد)(پيش فروش قطعي: قيمت قطعي در زمان عقد قرارداد)(پيش فروش عادي: قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد) (مشارکت در توليد: قيمت زمان تحويل مندرج در قراردا)(سفارشي: قيمت توافقي زمان عقد قرارداد) ذکر شده. در ماده 7 تبصره 1 اين آئيين نامه آمده: عرضه کننده موظف است در صورت تاخير در تحويل خودرو از تاريخ تحويل مندرج در قرارداد تا زمان تحويل خودرو به مصرف کننده مبلغ خسارت پرداخت نمايد. در ماده 8 تبصره 1 آمده : در صورت بروز مشکل در فرآيند رعايت استانداردهاي مطلوب و تاخير در تحويل خودرو، مسئوليت جبران خسارت وارده و کسب رضايت مصرف کننده بر عهده عرضه کننده مي باشد.
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۱ دی ۱۳۹۷
یعنی چی خوب وقتی تصمیم نهایی شد اعلام کنید تکلیف ما مشخص بشه.الان با کلی قرض و بدهکاری هستیم حالا ماشینم ندارن که بدن. دیگه خدا به داد ما برسه
ملکوت
۱۳:۱۲ ۱۱ دی ۱۳۹۷
امیدوارم که خوب باشد برای مصرف کنندگان در ضمن واردات خودروهای خارجی هم اعلام کنید وماشین خارجی وارد کنید .
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۱ دی ۱۳۹۷
از مسئو لین محترم خواهش میکنیم ماشین گران نکنند تا ما قشر کم در آمد بتوانیم ماشین بخریم . با کمال تشکر
محسن
۱۵:۵۶ ۱۱ دی ۱۳۹۷
حتما مسئولین گوش می کنند... عزیز من، مسئولین کی به فکر ما فقیر فقرا بودن که العان باشن.