سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد:

سهم ۷۱ درصدی آزادراه‌ها ومحور‌های ترانزیت استان زنجان ازکل تردد‌ها

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به آمار موجود، درآذرماه سالجاری تعداد تردد در آزادراه­ها و محور‌های ترانزیت استان زنجان جمعا ۷ میلیون و ۵۸۰ هزارو ۶۶۲ تردد است که حدود ۷۱درصد از کل تردد در محور‌های استان می‌باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به کنترل تردد وسایل نقلیه با ۷۴ دستگاه ترددشمار برخط در محور‌های بین شهری استان، در آذر ­ماه سال جاری تعداد ۱۰ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۱۲۸ تردد وسیله نقلیه در ۳۷ مقطع از محور‌های مواصلاتی دارای ترددشمار برخط فعال استان زنجان (۷۴ مسیر بصورت رفت و برگشت) ثبت شده است.

وی بیان داشت: در این مدت تعداد تردد‌ها در جاده­ های کشور حدود ۵۲۷ میلیون تردد بود که استان زنجان با این میزان تردد رتبه ۱۷ ام کشور را داراست. بیشترین تردد در آزادراه قزوین – زنجان (از ورودی‌های استان) با ۴۴۷هزارو ۹۶۰ تردد و کمترین تردد در محورتکاب- دندی با ۱۴ هزارو ۹۷۱ جابجایی صورت گرفته است.

علی اکبری افزود:۲۳ درصد از کل تردد وسایل نقلیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است (با ۲.۴۹۰.۴۲۷ وسیله نقلیه سنگین). در حالیکه میانگین کشوری 15 درصد بوده و استان زنجان در رتبه ۷ ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده­ها قرار دارد.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه میانگین نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در محور‌های استان در این مدت، ۲۱۰ وسیله نقلیه در هر ساعت بوده است، خاطرنشان کرد: میانگین کشوری این نرخ در این مدت ۳۴۱ وسیله نقلیه می‌باشد. استان زنجان در خصوص نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی، رتبه ۲۱ را در کشور داراست وبیشترین نرخ جریان تردد در آزادراه زنجان - قزوین با ۶۶۴ تردد در ساعت و کمترین نرخ تردد در محور تکاب – دندی با ۲۱ تردد در ساعت صورت گرفته است.

انتهای پیام/ن

 

ثبت  ۱۰ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۱۲۸ تردد وسیله نقلیه در ۳۷ مقطع از محور‌های مواصلاتی استان زنجان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.