سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از گذشت چهار ماه؛

شهردار جدید «دزج» معرفی شد/ارتقای شاخص های شهرنشینی

شهردار جدید شهر «دزج» از توابع شهرستان قروه پس از چهار ماه که با سرپرست موقت اداره می‌شد، انتخاب و منصوب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، شامگاه دوشنبه مراسم معارفه شهردار جدید شهر «دزج» از توابع شهرستان قروه در حالی برگزار شد که این شهرداری چهار ماه با سرپرست موقت هدایت می‌شد و شهردار قبلی این شهر به دلیل اینکه جذب هیئت علمی دانشگاه شد از سمت خود استعفا و مدت چهار ماه سکان شهرداری به صورت موقت به سرپرست معرفی شده واگذار شده بود.

حال پس از این مدت با رایزنی‌های صورت گرفته شورای شهر دزج «حجت اله شریفی» را به سمت شهردار این شهر معرفی کردند که پیش از این رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان قروه بوده و در پست‌های مختلفی مسئولیت داشته است.

شهردار دزج در این مراسم هدف اصلی خود را ارتقای شاخص‌های شهرنشینی با اجرای برنامه‌های کارشناسی شده عنوان کرد و گفت: شهر دزج تازه بنیان است و به دلیل نبود امکانات رفاهی مناسب با رشد منفی جمعیت و مهاجرت روبرو است و لذا باید در تقویت و تجهیز زیرساخت‌ها در راستای ایجاد فضای شهری حرکت کرد.

شریفی با بیان اینکه هیچ کاری بدون تعاملات اجتماعی نتیجه ندارد، افزود: اینجا شخص کار نمی‌کند و باید آحاد مردم همفکری کرده و نظر دهند، بنابراین با یک نظرسنجی اصولی از دیدگاه‌های عموم مردم بهره خواهیم برد.

گفتنی است شهرداری دزج یکی از کم حاشیه‌ترین شهرداری‌های شهرستان بوده و در واقع وضعیت ایده آلی نسبت به دیگر شهرداری‌ها دارد.

انتهای پیام/ز

پس از چهار ماه شهردار دزج معرفی شد

برچسب ها: شهرداری ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
معتمدی
۱۱:۴۹ ۱۱ دی ۱۳۹۷
آقای شریفی مرد سالمیه ، براشون آرزوی موفقیت دارم.