سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناسب سازی محیط‌های اداری شهرستان گناوه در دستور کار قرار گیرد

فرماندار گناوه گفت: مناسب سازی محیط‌ ادارات و بانک‌های این شهرستان به منظور دسترسی آسان معلولان و جانبازان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک نژاد در جلسه کمیته مناسب سازی این شهرستان در بهزیستی افزود: بهزیستی ادارات و موسسه‌هایی که تاکنون محیط خود را مناسب‌سازی نکرده‌اند، بررسی و به فرمانداری اعلام کند تا در سریع‌ترین زمان این کار انجام گیرد.

وی بیان کرد: از هیچ اداره و نهادی پذیرفته نیست که در مناسب سازی محیط خود کوتاهی کند و اجرا نشدن آن را به مشکلات مالی ارتباط دهد.

فرماندار گناوه تاکید کرد: ادارات و نهاد‌های این شهرستان باید نیرویی را برای پیگیری مناسب سازی و رسیدگی به امور کاری معلولان و جانبازان و سالمندان معرفی کنند.

پاک نژاد با اشاره به اینکه ساماندهی دستفروشان در دستور کار است و نه جمع آوری آن‌ها، ادامه داد: در ساماندهی پیاده رو‌ها و دستفروشان باید ادارات و مردم همکاری لازم داشته باشند.

وی یادآور شد: ساماندهی پیاده رو‌های شهر در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر از محل ارزش افزوده قرار گیرد.

رئیس بهزیستی گناوه نیز گفت: این جلسه با دستور کار بررسی آخرین وضعیت مناسب سازی ادارات و بانک‌ها، مصوبه‌های جلسه قبل، گزارش شهرداری درباره مناسب سازی پیاده رو‌ها و بررسی وضعیت رمپ ورودی مجتمع پزشکی شفا برگزار شد.

مختار حمیدی افزود: معلولان، جانبازان و سالمندان نیاز مبرم به امکانات در شهر به ویژه بانک‌ها دارند که باید مناسب‌سازی شوند.

وی عنوان کرد: مناسب سازی تنها صرف معلولان و سالمندان نیست بلکه دیگر اقشار جامعه را شامل می‌شود.

رئیس بهزیستی گناوه تصریح کرد: وضعیت مناسب سازی و دستفروشان در پیاده رو‌ها و مراکز تجاری این شهر مطلوب نیست.

معاون اجرایی شهرداری گناوه هم بیان کرد: هرگونه پیش آمدگی ساختمان‌های اداری و تجاری شامل پله و رمپ در پیاده رو از لحاظ قانونی ممنوع است و باید در محیط داخلی انجام شود .

وی بیان کرد: مشکلات ایجادشده به علت فعالیت دستفروشان، تنها به دست شهرداری قابل حل نیست و همه باید حمایت کنند.

انتهای پیام/م

ادارات گناوه ملزم به مناسب سازی محیط خود هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.