سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس فتای اردبیل:

افزایش جرائم اینترنتی در اردبیل

رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: جرائم اینترنتی در این استان از ابتدای امسال تا پایان آذرماه و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی قهرمان طالع ، رئیس پلیس فتای استان اردبیل افزود: توان عملیاتی و فنی پلیس فتای استان اردبیل متناسب با افزایش جرائم اینترنتی با رشد چشمگیری مواجه شده است.

وی ادامه داد: پروسه فعالیت پلیس فتا ابتدا هدفگذاری صحیح و دقیق بر روی آسیب‌ها بوده و در ادامه کار ارزیابی کافی و مورد نیاز انجام می‌شود تا مخاطب شناسی دقیقی از علائق و ذائقه مصرف کنندگان محتواهای اینترنتی به دست آید.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی کشفیات در سطح استان، افزود: از ابتدای سال جاری دستگیری مجرمین اینترنتی ۱۹ درصد کاهش یافته است.

قهرمان طالع یادآور شد: ایجاد طرز تفکر صحیح در کاربر نسبت به نوع فعالیت در فضای مجازی هزینه نبوده بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی توضیح داد: ظرفیت سازی بسترهای فضای مجازی در جامعه هدف باید به شکل مناسبی تبیین و عملیاتی شود و سپس مسئولیت‌خواهی انجام پذیرد.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل تصریح کرد:  پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا یافته‌ها و موضوعات جدید فضای مجازی را با نهایت دقت و سرعت پایش کرده و آموزش‌های لازم برای پیشگیری از آسیب‌ها را ارائه می‌دهد تا با تکیه بر برنامه و رویکردهای نوین فعالیت‌های مورد انتظار اجرایی شود.

انتهای پیام/ع

افزایش کشفیات مواد مخدر در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.