سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر دادستان شهرستان پاوه از مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه

دادستان شهرستان پاوه از مدیرعامل آبفا استان و مدیر امور آبفای پاوه و بهره‌مند ساختن مردم از آب لوله کشی تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سالم مرادی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان پاوه با اشاره به اینکه اهالی محله مسجد صلاح الدین ایوبی شهر جدیدالتأسیس بانه وره با جمعیتی بالغ بر ۳۰ خانوار متاسفانه از لوله کشی آب آشامیدنی برخوردار نبودند، و آب موردنیاز خود را از منازل ساکنین همجوار شهرک تأمین می‌کردند، به درخواست شهروندان و پیگیری و همراهی‌های مسلم الماسی دادستان پاوه در رفع مشکلات پیش روی پروژه توزیع آب به این محله نیز اشاره کرد .

وی گفت : حل این مشکل دارای موانع قانونی از جمله پروسه انتقال آب وفاضلاب شهر بانه وره از حوزه روستایی به شهری بود که مرتفع نمودن آن زمان بر بود و خوشبختانه با اهتمام متولیان ادارات متبوع و پیگیری‌های دادستان شهرستان، این مشکل در نهایت برطرف شد.

وی با بیان اینکه با حل مشکلات اساسی، پروسه خط انتقال آب در دستور کار قرار گرفت افزود: برای اجرای شبکه توزیع و تأمین آب شرب و انجام لوله کشی آب جهت ساکنان این شهرک می‌بایست ابتدا مطالعات پروژه انجام و منبع مالی آن تأمین می‌شد و با طی پروسه انتخاب پیمانکار به مرحله اجرا می‌رسید که خوشبختانه با حمایت و تأکیدات مدیرعامل شرکت و تلاش همکارانم در امور آبفای پاوه این مراحل به انجام رسید و ساکنان شهرک از آب لوله کشی بهره‌مند شدند.

مسلم الماسی دادستان پاوه سرعت عمل اجرای پروژه را رضایت بخش دانست و گفت: با این روند احتمالاً طی روز‌های آتی مشکل محله یاد شده بطور کلی حل وفصل گردد.

 

 

انتهای پیام/د

شهر جدیدالتأسیس بانه وره جمعیتی بالغ بر ۳۰ خانوار دارد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تقدیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.