سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک میلیونی خیران لامردی به مددجویان بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی لامرد گفت: خیران این شهرستان در ۹ ماه نخست امسال۸۱۶ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به مددجویان بهزیستی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معصومه کاظم زاده رئیس اداره بهزیستی لامرد در جمع موسسه‌های خیریه بهزیستی این شهرستان بیان کرد: نشست مجمع خیران بهزیستی با حضور موسسه‌های خیریه زیر نظارت بهزیستی هر شش ماه یکبار به منظور هماهنگی، برنامه ریزی و جذب مشارکت خیران و ارائه راهکار‌های لازم برای افزایش مشارکت‌های مردمی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ترغیب فعالان اقتصادی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت مردم برای مشارکت در امر خیر باید با ارائه برنامه صحیح و شناسایی خیراندیشان و یا دعوت از آنان در نشست مجمع انجام شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد ادامه داد: در زمینه مشارکت‌های مردمی، کمک‌های خوبی از سوی خیران، موسسات خیریه، اصناف و مردم شهرستان به جامعه هدف تحت پوشش اهدا شده که این کمک‌ها در سه بخش نقدی، غیر نقدی و خدماتی تقسیم می‌شود.

کاظم زادهبا بیان اینکه پارسال مشارکت نقدی مردم ۲۹ میلیون تومان و در ۹ ماهه نخست امسال ۱۹۴ میلیون تومان بوده و نسبت به پارسال افزایش داشته، افزود: مبلغ ۲۹۰ میلیون تومان در بخش خدماتی به میزان ۳۳۲ میلیون تومان از سوی اصناف، خیران و مردم به مددجویان کمک شده است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۵ هزار خانواده زیر پوشش بهزیستی شهرستان هستند، اظهار کرد: ۱۲ موسسه خیریه بهزیستی شهرستان با نظارت این اداره در زمینه‌های اجتماعی، توابخشی، پیشگیری فعالیت دارند که در حال حاضر بیش از ۵۰۰ خیر فعال شهرستان برای رفع محرومیت زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی همراه با بهزیستی شهرستان در زمینه تامین لوازم خانگی، ساخت مسکن، توانبخشی، کمک‌های درمانی و مواد غذایی از افراد زیر پوشش بهزیستی شهرستان حمایت داشته اند.

کاظم زاده تاکید کرد: علاقه‌مندان و خیران در زمینه‌های مختلف می‌توانند برای مشارکت در امور خیر با شماره تلفن‌های۵۲۷۲۲۹۲۱ و ۵۲۷۲۴۰۹۰ و واحد مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهرستان در ارتباط باشند.
انتهای پیام/ت

افزایش کمک خیران لامردی به مددجویان

برچسب ها: بهزیستی ، روانشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.