سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری جاعل اسناد موتور سیکلت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف پیش‌دستانه جعل و دستگیری جاعل اسناد موتور سیکلت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: برابر اطلاعات رسیده به پلیس آگاهی استان همدان مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در یکی از خیابان های شهر همدان دارای مغازه موتورسیکلت فروشی است و اقدام به جعل قولنامه و کپی برگ سبز موتور سیکلت های توقیفی و مشکل دار برای ترخیص از پارگینک راهور می کند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از کارآگاهان این یگان به آدرس اعلامی عزیمت و در بازرسی از مغازه نامبرده، ۲ فقره قولنامه جعلی مربوط به موتورسیکلت کشف و نامبرده دستگیر و به همراه اسناد مجعول به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

سرهنگ رضا زارعی ادامه داد: متهم در بازجویی های انجام شده با اعتراف به بزه ارتکابی خود بیان داشت جهت ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و مشکل دار در پارگینک راهور در منزل با استفاده از سیستم و پرینتر مربوطه اقدام به تغییر مشخصات مالک وسیله نقلیه در شناسنامه مالکیت (برگ سبز) می کرده و پس از جعل آن و ارائه به متقاضی، مبالغی دریافت می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: پرونده متشکله به همراه متهم و اسناد مکشوفه به دادسرای عمومی و انقلاب همدان ارسال و نامبرده با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ د

جاعل اسناد موتور سیکلت در همدان دستگیر شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، متهم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.