سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط کار اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران خبر داد

ثبت ۳۵ هزار فرصت شغلی در سامانه رصد

دهقان با اشاره به وجود ۱۳۲ هزار تعهد اشتغال در استان تهران گفت: تاکنون ۳۵ هزار فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید دهقان مدیر روابط کار اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به وجود ۱۰ پروژه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: پیش‌بینی شده بود که ۲۵ درصد اقتصاد از حوزه تعاون تأمین شود، اما متأسفانه این سهم اکنون ۵ یا ۶ درصد است.

وی با اشاره به تشکیل تعاونی‌های توسعه در شهرستان‌ها افزود: باید فرمانداران نیم درصد جمعیت هر شهرستان را برای تشکیل تعاونی گردهم آورند که این امر تاکنون تنها در شهرستان‌های اسلامشهر و دماوند محقق شده و در سایر شهرستان‌ها نیاز به همراهی داریم.

دهقان با اشاره به تسهیلات ارائه شده به مشاغل خانگی نیز تصریح کرد: ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی لحاظ شده که تاکنون ۲۵ میلیارد تومان آن از سوی ۶ بانک عامل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه خروجی تبصره ۱۸ قطعاً منجر به اشتغالزایی می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۳۲ هزار تعهد اشتغال در استان تهران وجود دارد که با راستی‌آزمایی در مورد میزان اشتغال تاکنون ۳۵ هزار فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۹ دی ۱۳۹۷
هرشغل مستند به بیمه تامین اجتماعی باشد