سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: واگذاری پرسپولیس و استقلال باید با وسواس انجام شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل وجود هواداران بیشمار باید در واگذاری سرخابی‌های پایتخت وسواس صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی بازیکن و مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران گفت: فوتبال صنعتی است که می‌تواند در اقتصاد، بهداشت، ورزش، فرهنگ و ... تاثیر داشته باشد. واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران باید همراه با وسواس فوق العاده بالایی صورت بگیرد، این ۲ تیم میلیون‌ها هوادار دارند.

او ادامه داد: شب گذشته ۳ تا از نماینده‌های مجلس شورای اسلامی نام چند جایی که نمی‌خواهم اسم بیاورم را گفتند که واگذار شده است و این واگذاری با موفقیت انجام نشده است. اما این ۲ باشگاه شرایطشان با جا‌های دیگر متفاوت است و با داشتن چند میلیون هوادار نباید هیچ شبه‌ای در واگذاری این ۲ باشگاه وجود داشته باشد. پس باید این موضوع با حساسیت بالا و به شکل مرحله به مرحله انجام شود.

پیروانی در مورد شکل واگذاری این ۲ بشگاه گفت: نظر شخصی من این است که مرحله به مرحله این واگذاری انجام شود و بورس می‌تواند فضای مناسبی برای این کار باشد. این که می‌توان این کار را کرد یا خیر بحث دیگری است.

پیروانی در مورد طرح‌هایی که ارائه شده است گفت: ما باید خودمان را با خودمان مقایسه کنیم. من خودم را به نوعی دانشگاهی می‌دانم و در مورد طرح‌ها و پروپزال‌هایی که ارائه شد باید بگویم ما ایرانی هستیم و در ایران زندگی می‌کنیم و مشکلات خاص خودمان را داریم. ما نمی‌توانیم خودمان را با برزگترین باشگاه‌های دنیا مقایسه کنیم. به طور مثال در کشور ترکیه برای ساختن استادیوم‌های ورزشی وام‌های کم بهره داده می‌شود.

او در مورد شرایط تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس که در چند سال اخیر چند قهرمانی به دست آورده است و شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد. الان این باشگاه بدهی بزرگی ندارد و مثل زمان ما نیست که هیچ پولی نبود. در حال حاضر به سختی پول در می‌آورند، اما شرایط نسبت به گذشته هموارتر است.

پیروانی اظهار کرد: درخواست می‌کنم که کار کاشناسی بیشتری انجام شود و اگر این زمان واگذاری کمی طولانی‌تر شد اشکالی ندارد. تقاضایم این است که بگذاریم نیم فصل دوم لیگ به خوبی و خوشی تمام شود تا این ۲ تیم آسیبی نبینند.


بیشتر بخوانید:

پروانه سلحشوری: واگذاری پرسپولیس و استقلال به سود ایران است/ با جدیت از خصوصی سازی در ورزش دفاع می کنم

سلطانی فر: واگذاری استقلال و پرسپولیس در آستانه تصویب هیئت دولت است/ سرخابی‌ها تا سال ۱۳۹۹ مشکل مالی ندارند

واگذاری پرسپولیس و استقلال از طریق مزایده از دستور کار خارج شد


انتهای پیام/

صحبت های پیروانی در مورد واگذاری پرسپولیس و استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.