سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایندگان کرمانشاه پیگیر توقف واگذاری پتروشیمی بیستون

عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس از نشست نمایندگان کرمانشاه با وزیر اقتصاد برای توقف واگذاری پتروشیمی بیستون خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس اظهار داشت: پتروشیمی بیستون با نرخ سال ۹۵ به مزایده سازمان خصوصی سازی کشور رفته و این سازمان می خواهد با این نرخ به بخش خصوصی واگذار شود که این به صلاح مملکت و بیت المال نیست.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: پتروشیمی بیستون دو هفته گذشته قرار بود به مزایده گذاشته شود که با رایزنی مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و وزیر اقتصاد یک هفته به تعویق افتاد.

وی گفت: تنها در طی یک هفته ای که مزایده پتروشیمی بیستون به تعویق افتاد، نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان در خرید افزایش قیمت پیدا کرد و این نشان دهنده این است که تعیین قیمت پتروشیمی بیستون از سوی کارشناسان، قیمت کارشناسی درستی نبوده است  قیمت واقعی نیست  و اکنون نیز مشخص شده که قیمت گذاری بیستون بر اساس نرخ سال ۹۵ بوده است که این مهم یک اشکال اساسی است.

وی  بیان کرد: آن چیزی که ما به دنبال آن هستیم، این است که یک بار دیگر به نرخ روز، این پتروشیمی قیمت گذاری و کارشناسی شده و سپس نسبت به واگذاری آن اقدام شودما مخالف این نیستیم که پتروشیمی به دولت بازگردد، بلکه موافق این هستیم به نرخ روز و واقعی واگذار شود و در بیت المال اجحافی صورت نگیرد.

انتهای  پیام/ز

 

پتروشیمی بیستون  به نرخ روز و واقعی واگذار شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.