سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه سامانه اتوبوسرانی تندرو در شهر اصفهان نیازمند منابع بیشتری است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت:شهرداری اصفهان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و احداث 3 تا 4 خط اتوبوس تندرو نیاز به منابع مالی بیشتری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی در شهر اصفهان اظهار کرد: توسعه سامانه اتوبوسرانی تندرو در شهر اصفهان نیازمند منابع بیشتری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان این که قیمت هر دستگاه اتوبوس درون‌شهری 2.5 برابر شده است، افزود: قیمت هر دستگاه اتوبوس درون‌شهری از 500 میلیون تومان به یک میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.

وی با بیان این که شهرداری اصفهان برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و احداث 3 تا 4 خط اتوبوس تندرو نیاز به منابع مالی بیشتری است، گفت: علی‌رغم این که استقبال مردم از کلیه ناوگان اتوبوسرانی کشوری کاهش یافته، استقبال مردم اصفهان از اتوبوس‌های تندرو افزایش یافته و با افزایش آمار مسافران این ناوگان مواجه هستیم.

صلواتی با اشاره به افزایش مسافران اتوبوس‌های خط تندروی شرق اصفهان خاطرنشان کرد: این آمار از سال گذشته که 11 هزار مسافر بوده به 35 هزار مسافر در سال 97 رسیده است؛ خط یک، دو و 3 خطوط تندروی شهر اصفهان با 30 تا 40 درصد افزایش مسافر مواجه بوده است.

وی با بیان این که امیدواریم تا قبل از سال 1400 ، خطوط تندروی اصفهان تکمیل شود، اذعان داشت: ارزش اسقاط اتوبوس‌های درون‌شهری در 5 سال آینده، از قیمت اتوبوس‌های کنونی بیشتر می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

قیمت هر اتوبوس 2.5 برابر شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.