سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در ایلام همزمان با سراسر کشور برگزار شد

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت ، همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی(ره) شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،امروز ( یکشنبه نهم دیماه ۱۳۹۷ ) سالروز حضور مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 است.

مراسم بزرگداشت حماسه با شکوه 9 دی امروز در شهر ایلام همزمان باسراسر کشور با حضور مسئولان استانی و مردم انقلابی و شهیدپرور ایلام ،بسيجيان بازاریان و خانواده معظم شهدا در مصلای بزرگ این شهرستان برگزارشد.

در اين مراسم مردم همیشه در صحنه ی ایلام بار ديگر با آرمانهای انقلابی اسلامی تجديد پيمان کرده و با سر دادن شعارهای انقلابی انزجار خود را از فتنه گران و سردمداران داخلی و خارجی آنان ابراز کردند.

قشرهای مختلف مردم ، مسئولین استانی ، طلاب و دانشجویان هم در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق فتنه گر سر دادند.

همچنین در این مراسم نائینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور در سخنرانی های خود ضمن محکوم فتنه گران و دشمنان قسم خورده ی انقلاب اظهار کرد:حضور حماسی مردم در راهپیمایی علیه فتنه گران،همواره برگی زرین در دفتر انقلاب اسلامی بوده و سالیان سال ماندگار خواهد بود.

وی افزود:مردم وقتی دیدند که هدف اصلی فتنه گران براندازی انقلاب است و انتخابات بهانه است،راه خود را از فتنه گران جدا و پشت امام و رهبری و انقلاب ایستادند.

نایینی بیان کرد:برخی در مقابل این حادثه ملی(فتنه 88) کوناهی کردند،همان دشمن شیفته ها که دانشجویان و هنرمندان محبوب و مورد توجه مردم را مخاطب قرار دادند،امروز در قالب مسئول در وظایف خود کم کاری میکنند تا نظام را ضعیف و فرسوده جلوه دهند. اینها همانند که با مرکزی طراحی شده با میلیون ها دلار سرمایه گذاری برای براندازی ایران از درون که از آمریکا اسرائیل و عربستان تغزیه می شوند،دست همکاری داده و برای نابودی این انقلاب قسم خورده اند .

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور ادامه داد:بارها دیده ایم که مردم انقلابی و شهیدپرور استان ایلام با حضور در این مراسمات ، همچون سالیان گذشته با اعلام برائت از ساختار شکنان در جامعه، پاسخی قاطع به عناصر فتنه‌گری دادند که به بهانه تقلب در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران، بیراهه را در پیش‌گرفته بودند.

 

انتهای پیام/د

حماسه 9 دی در ایلام

برچسب ها: فتنه 88 ، 9 دی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.