سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص نیمی از اعتبار طرح‌های هادی روستا‌های ساوه

رئیس بنیاد مسکن ساوه از تخصیص نیمی از اعتبار طرح‌های هادی روستا‌های این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کریمی رئیس بنیاد مسکن ساوه در حاشیه بررسی طرح‌های هادی روستایی سه روستای بخش نوبران ساوه از از تخصیص نیمی از اعتبار این طرح‌ها خبرداد.

کریمی افزود: در سطح شهرستان ساوه یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که تاکنون نیمی از آن تخصیص یافته که کار عمرانی در ۶ روستا در حال انجام است.

وی اضافه کرد: طرح‌های هادی در سه روستای آقچه قلعه، دربند، و کله دشت که امروز مورد بررسی قرار گرفت در قالب جدولگذاری و آسفالت ۳۰۰میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

در شرایط موجود نیازمند کار و تلاش مضاعف هستیم

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم در جمع اهالی روستای آقچه قلعه، دربند، و کله دشت ساوه، با اشاره به همکاری شورا‌ها و مردم در توسعه عمران و آبادانی روستا‌ها گفت: در شرایط موجود مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی نیازمند کار و تلاش مضاعف هستیم.

وی در خصوص بهسازی محور قدیم ساوه همدان افزود: با وجود احداث آزاد راه ساوه- همدان، اقدام در خصوص محور قدیم به نفع متولیان آزاد راه نیست، ولی با این وجود ما تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم در این محور انجام خواهیم داد.

اهالی سه روستای آقچه قلعه، دربند، و کله دشت در این بازدیدها، مشکلات آسفالت معابر روستا، احداث ساختمان دهیاری و جبران خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی را مطرح کردند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.