سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مه گرفتگی در محورهای کوهستانی گیلان

رئیس پلیس راه گیلان گفت: به علت مه گرفتگی رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی از چراغ‌های مه شکن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمد پور  پلیس راه گیلان گفت: تردد در محور‌های کوهستانی استان به علت مه گرفتگی به سختی انجام می‌شود و رانندگان باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی با بیان اینکه، رانندگان در محور‌های کوهستانی حتما باید از چراغ‌های مه شکن استفاده کنند، افزود: ترافیک در بقیه محور‌های استان عادی و روان است و تردد با سهولت انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه، شهروندان و مسافران تا حد امکان از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند، گفت: در صورت تردد در این محور‌ها حتما به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

سرهنگ حسین محمد پور با بیان اینکه، در شبانه روز گذشته ۱۱ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است، افزود: بر اثر این سوانح جاده‌ای ۲۹ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه، خوشبختانه در این مدت تصادف منجر به مرگ در جاده‌های استان رخ نداده است، افزود: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه بیشترین علل تصادفات انحراف به چپ، توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم است گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

سرهنگ حسین محمد پور تصریح کرد: شهروندان میتوانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس گیرند.

 

انتهای پیام / ق

تردد در محورهای کوهستانی با استفاده از چراغ مه شکن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.