سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری: داوران عزم خود را جزم کرده اند که اشتباهات داوری کمتر شود

داور فوتبال کشورمان گفت: داوران عزم خود را جزم کرده اند از نیم فصل دوم که اشتباهات داوری کمتر شود و مربیان، بازیکنان و هواداران از نحوه قضاوت داوران راضی باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن حیدری داور فوتبال درباره انتقادات از داوری در نیم فصل اظهار کرد: من فکر می کنم انتقادات به داوری کمی وارد بود و باید آن را قبول کنیم. اشتباهات داوری در همه جای دنیا وجود دارد و باید ببینیم که بستر سازی در میان هواداران و مربیان تیم ها شده است؟  هجمه ای که به سمت داوران بعد از بازی ها هست فشار زیادی بر روی آنها می گذارد و تاثیر منفی بر نحوه قضاوت ها خواهد گذاشت. به هر حال  داوران با استرس وارد زمین مسابقات می شوند و حمایتی هم  از سوی مربی و تماشاچیان نمی شوند و این امر بر روی عملکرد داوران تاثیر منفی می گذارد.  البته فکر می کنم  که از نیم فصل دوم داوران عزم خود را جزم کردند که اشتباهات داوری کمتر شود و مربیان، بازیکنان و هواداران از نحوه قضاوت داوران راضی باشند. 

حیدری درباره اینکه  حمایت کمیته داوران را کافی می داند، گفت: کمیته داوران تا حدی می تواند حمایت کند و این کمیته پشتیبانی های خود را کرده است و از داوران جوان استفاده می کند و به آنها بها داده است، اما مهم این است که بقیه کمیته ها هماهنگ با کمیته داوران جلو بیایند، از جمله کمیته انضباطی که می تواند تصمیمات بهتری بگیرد که بازدارنده باشد و عکس العمل منفی پیش نیاید. 


بیشتر بخوانید: 

علیرضا فغانی متهم شد/ شکایت سپاهان از آرای انضباطی دیدار با پرسپولیس 

سپاهانی‌ها آب پاکی را روی دست سرخپوشان پایتخت ریختند

برگزاری اردوی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال در کیش


انتهای پیام/ 

اظهارات حیدری درباره قضاوت داوران در لیگ برتر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.