تیم داوری فوتبال کشورمان برای حضور در جام ملت‌های آسیا، یکشنبه ۹ دی ماه راهی امارات خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارات در حالی از 15 دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D این مسابقات با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌ کند تا به عنوان قهرمانی برسد.

البته به جز تیم ملی و شاگردان کارلوس کی روش، تیم داوری ایران متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری نیز در این رقابت ها حضور می یابند و امیدوار هستند تا دیدار نهایی را قضاوت کنند. تیم داوری ایران پس از حضور در امارات به همراه دیگر داوان حاضر به مدت 6 روز در کلاس های آموزشی شرکت خواهند کرد و سپس آماده شروع مسابقات می شوند.

فغانی 40 ساله فینال جام ملت های آسیا 2015 استرالیا را میان ژاپن و تیم میزبان قضاوت کرد که در پایان با پیروزی کانگوروها (لقب تیم ملی استرالیا) به پایان رسید. همچنین او سابقه قضاوت در جام باشگاه های جهان، لیگ قهرمانان آسیا و همچنین  دیدار رده بندی جام جهانی 2018 را دارد و بهترین داور آسیا محسوب می شود.

او در سال 2016 و 2018 به عنوان بهترین داور آسیا انتخاب شد.

علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: فردا (یکشنبه) راهی امارات می شویم تا برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا آماده شویم. 6 روز کلاس آموزشی داریم تا زمانیکه بازی ها برگزار شود.


بیشتر بخوانید:

واکنش فغانی به اظهارات تند سرمربی سپاهان

واکنش فغانی به خبر محرومیتش از قضاوت فینال جام جهانی چه بود؟

رفعتی: داور نباید عذرخواهی کند/مسئولیت تمام اشتباهات داوری با کمیته داوران است


انتهای پیام/

فغانی فردا به امارات می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۹ دی ۱۳۹۷
نباید به فینال فکر کنند چون یکی از فینالیستها ایران باید باشد
آخرین اخبار