سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین؛

ضرورت کنترل بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: برای جلوگیری از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها باید بازار و وضع عرضه کالا‌ها به صورت دائمی رصد شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛  منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی گفت: با توجه شرایط دشوار اقتصادی باید با کنترل و رصد دائمی بازار و وضع عرضه کالاها، از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها جلوگیری کرد و سعی در حفظ و کاهش قیمت‌ها داشته باشیم.

حبیبی افزود: تنظیم قیمت‌ها در بازار کالا‌های پرمصرف باید بیشتر از گذشته در دست بخش دولتی قرار بگیرد تا با توجه به ایام خاص پیش رو از جمله نوروز مردم با مشکل روبرو نشوند.

وی اضافه کرد: فروشگاه‌های تعاون روستایی ظرفیت بی نظیر در تنظیم بازار برای دولت به حساب می‌آیند تا به راحتی اقلام اساسی با قیمت مناسب بین مردم توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت:: جهاد کشاورزی استان با پیش بینی مصرف مرغ گرم در ماه‌های آینده باید میزان جوجه ریزی را افزایش دهد تا با مشکل کمبود مرغ در استان مواجه نشویم.

حبیبی با اشاره به وجود نهاده دامی کافی در استان برای ارایه به دامداری ها، خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

وی همچنین گفت: کیفیت میوه شب عید از اصلی‌ترین اولویت‌های ستاد تنظیم بازار استان قزوین است که باید در این خصوص نیز توجه لازم را داشت.

انتهای پیام/

نشست ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی در استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.