سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگهداری از تاسیسات روشنایی نیازمند مشارکت آحاد مردم

در حال حاضر ۱۳۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی لرستان دارای روشنایی است که نگهداری از این تاسیسات، نیازمند مشارکت آحاد مردم است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حبیب جمشیدی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان  گفت: احداث و نگهداری از تاسیسات ایمنی راه برعهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و علیرغم هزینه‌های بالایی که این اداره‌کل متحمل می‌شود در مواردی شاهد تخریب و سرقت این تاسیسات توسط افراد سودجو هستیم.

وی افزود: امسال با حمایت‌های رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استاندار لرستان و همچنین همکاری دادستان مرکز استان برخورد قاطع با تخریب‌کنندگان صورت گرفته است، اما نگهداری از تاسیسات روشنایی و تجهیزات ایمنی راه، نیازمند همکاری آحاد مردم است از این رو از مردم انتظار داریم درصورت مشاهده چنین مواردی، افراد خاطی را به پلیس معرفی کنند.

جمشیدی اظهار کرد: طرح های احداث روشنایی در طول ۱۹ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی در شهرستان‌های الیگودرز، کوهدشت، دورود، پلدختر و خرم آباد با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجرا است علاوه بر این در ۹ نقطه پرتصادف نیز تیر‌های روشنایی به صورت برج نوری در حال نصب است که تاثیر بسزایی در ایمنی و کاهش تصادفات بخصوص در نقاط و گردنه‌های مه‌گیر و برفگیر خواهد داشت.

​انتهای پیام/م

نگهداری از تاسیسات روشنایی نیازمند مشارکت آحاد مردم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.