سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد:

نهم دی، روز ولایتمداری و بصیرت مردم ایران است

امام جمعه یزد گفت: نهم دی ماه روزی بود که مردم، با بصیرت و ولایتمداری خود توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت نهم دی ماه گفت:  نهم دی ماه روزی بود که مردم، با بصیرت و ولایتمداری خود توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

امام جمعه یزد گفت: رهبر انقلاب با تدبیر خود در برابر دشمنان که قصد داشتند انقلاب را از بین ببرند ایستادگی کردند و حضور مردم در حماسه نهم دی، نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه دشمن وحدت و یکپارچگی ملت را هدف قرار داده است گفت: دشمن در صدد ایجاد اختلاف و از بین بردن وحدت مردم است که باید هوشیار باشیم.

امام جمعه یزد همچنین با تسلیت درگذشت عالم مجاهد آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: ایشان شخصیتی والامقام و همراه رهبری بودند که خدمات ارزنده‌ای به اسلام، انقلاب و مردم انجام دادند.

خطیب نماز جمعه یزد همچنین به مساله آب استان اشاره کرد و گفت: باید با مدیریت و برنامه ریزی از این نعمت خدادادی استفاده کرد و وارد بازی دشمن برای اختلاف افکنی بین مردم چند استان نشویم.

وی همچنین با توجه به ضرورت انتخاب استاندار یزد و توجه به مسائل مهم استان از وزارت کشور خواست تا انتخاب استاندار یزد را بدون توجه به بازی‌های حزبی و جناحی انجام دهد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.