سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف بیش ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: بامداد امروز ماموران مبارزه با مواد مخدر مانه و سملقان موفق به کشف ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک شدند.

سرهنگ رختیانی افزود: در پی اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ماموران مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در زمینه حمل و فروش مواد مخدر سنتی با خودرو‌های عبوری فعالیت دارد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مانه و سملقان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین هماهنگی با مقام قضائی به محل تردد این فرد اعزام شدند، گفت:: ماموران با برقراری ایست و بازرسی موقت در محل ورود فرد مورد نظر، متهم را که بعنوان مسافر در یک دستگاه اتوبوس بود دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم مقدار ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، اظهار کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه متهم از افراد با سابقه در امر خرید و فروش مواد مخدر است، افزود: در ۲ هفته گذشته نیز از این متهم ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف که پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شد.

وی بیان کرد: برخورد با سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس است و از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب/پ


دستگیری سوداگر مرگ در مانه و سملقان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.