سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ خدمه موتور لنج باری از غرق شدن نجات یافتند

با تلاش امدادگران بندر گناوه شش خدمه موتور لنج باری از مرگ نجات یافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت : در پی تماس تلفنی مالک موتور لنج باری که دیروز  بندر گناوه را به مقصد بندر خمیر ترک کرده بود با برج کنترل ترافیک دریایی گناوه مبنی بر نبود هرگونه اطلاع از شناور مذکور و آنتن موبایل برای آنان، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام شد و شناور آزادی ۳ به منطقه اعزام شد.

سیاوش ارجمند زاده افزود: پس از گذشت سه ساعت از اعزام یدککش آزادی ۳ به منطقه و گشت زنی بر اساس الگو‌های تعیین شده، شناور اعزامی اعلام کرد که قایق نجاتی را در ۳ مایلی خود رویت کرده و به سمت آنان در حرکت می‌باشد.

وی بیان داشت: بارسیدن شناور آزادی ۳ به قایق نجات هر شش خدمه موتور لنج رویت شده و به شناور آزادی انتقال یافتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: به دلیل کهولت سن ناخدای موتور لنج نیاز به اعزام فوری به مرکز درمانی تشخیص داده شد که با هماهنگی لازم قایق تندرو  به موقعیت اعزام شد و فرد بیمار را تحویل گرفت و در اسکله بندر گناوه تحویل عوامل اورژانس مستقر بر روی اسکله داد.

ارجمندزاده بیان کرد: بر اساس گفته‌های ناخدا و ملوانان لنج حادثه دیده، شناور در طول مسیر دچار آتش سوزی ‌می‌شود و گستردگی آتش به حدی شده بود که امکان نجات شناور وجود نداشت لذا شناور حادثه دیده غرق می‌شود.

وی عنوان کرد: شناور آزادی ۳ پس از نجات جان خدمه موتور لنج به سمت بندر گناوه بازگشت و تمامی نجات یافتگان را تحویل عوامل مستقر بر روی اسکله بندر گناوه داد.

انتهای پیام/م

آتش‌سوزی ‌شناور باری در ‌خلیج فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.