مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امداد و نجات ۶ خدمه موتور لنج باری در ۵۰ مایلی بندر دیر با موفقیت انجام شد.

۶ خدمه موتور لنج باری از غرق شدن نجات یافتندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیاوش ارجمند زاده افزود: در پی اعلام اضطرار موتور لنج حادثه دیده که در مسیر دبی به بندر گناوه در حال تردد بود به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی دیر، مبنی بر آبگرفتگی شدید و نیاز فوری به تخلیه آب، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور ناجی ۲۰ به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: با رسیدن ناجی ۲۰ به موقعیت اعلام شده، تمامی ۶ خدمه موتور لنج باری از لنج نیمه غرق شده تخلیه و به شناور ناجی۲۰ انتقال یافتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد:همچنین به منظور نجات موتور لنج نیمه مغرقه از غرق شدن طی هماهنگی یدک کش نجف نیز به منطقه اعزام شد تا در کنار ناجی ۲۰ پس از انجام عملیات نجات شناور و در صورت موفقیت، شناور مذکور را به اسکله بندر دیر انتقال دهد.

ارجمندزاده خطاب به فرماندهان و خدمه شناور‌ها، تاکید کرد: به جهت حفظ امنیت و ایمنی هر چه بیشتر، پیش از انجام هر سفر دریایی ماشین آلات، موتور، بدنه و تجهیزات ایمنی و مقابله با حریق شناور کنترل شود تا در زمان بروز سانحه احتمالی، دچار بحران نشوند.

انتهای پیام/م

عملیات امداد و نجات ۶ خدمه لنج باری با موفقیت انجام شد

برچسب ها: امداد و نجات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.