سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه متفاوت محصولات در یک سوپر مارکت +فیلم

فروش و عرضه متفاوت محصولات مختلف در یک سوپر مارکت را در قالب فیلمی کوتاه در این خبر دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حفاظت از محیط زیست به عنوان امانتی الهی که باید در اختیار نسل‌های بعدی قرار بگیرد و همچنین توجه به این نکته که حفظ پاکی محیط زیست و مناطق طبیعی زندگی آرام‌تر و بی‌دغدغه‌تری را برای خود ما به دنبال خواهد داشت، از موضوعات مهم در جوامع مختلف دنیای امروز است.

پلاستیک و اشیاء پلاستیکی غیرقابل تجزیه‌ای که افراد در طبیعت رها می‌کنند، علاوه بر اینکه سلامتی انسان‌ها و هوایی که در آن نفس می‌کشند را آلوده می‌کند، جان حیوانات زبان‌بسته و بی‌دفاع را نیز مورد تهدید قرار می‌دهند.

تلاش گروه‌های مردمی مختلف حامی محیط زیست و مشارکت افراد برای حفاظت از پاکی محیط‌های طبیعی طی سال‌های اخیر قابل ستایش است و این قبیل اقدامات با هدف مراقبت هر چه بهتر از محیط زیست شکل می‌گیرند.


بیشتر بخوانید: شروع به کار سوپرمارکت‌های هوشمند +فیلم 


تشویق استفاده افراد از کیسه‌های پارچه‌ای و مقوایی و یا دیگر اقلام قابل تجزیه در محیط زیست تنها بخشی از تلاش دوستداران محیط زیست برای حفاظت از پاکی طبیعت بکر خداوندی به شمار می‌رود.

در ادامه فیلمی کوتاه از یک سوپر مارکت در یکی از کشور‌های اروپایی مشاهده می‎کنید که بیش از ۷۰ درصد محصولات خود را در بسته بندی‌های غیرپلاستیکی به مشتریانش عرضه می‌کند و این اقدام با استقبال خوب مشتریان مواجه شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.