ویدئویی از تصاویر کمتر دیده شده و کم‌نظیر از حیات‌وحش مناطق حفاظت شده شمال ایران را که توسط دوربین تله‌ای ثبت شده را مشاهده می‌کنید.

تصاویر کم‌نظیر از حیات وحش مناطق حفاظت شده شمال ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبیعت زیبا و جذاب شهرهای شمالی کشور در همه فصول و ماه‌های سال گردشگران و طبیعت‌دوستان بی‌شماری را به سوی خود فرامی‌خواند و به طرف خود جذب می‌کند.

از طبیعت زیبا و دیدنی مناطق شمالی کشور که بگذریم، می‌توان به مناطق حفاظت‌شده این شهرها که پناهگاه گونه‌های جانوری مختلف در این نقاط محسوب می‌شوند، اشاره کرد.

در همه مناطق حفاظت‌شده  کشور شکار  حیوانات ممنوع است و البته علیرغم ممنوعیت‌های وضع شده، هنوز هم برخی از شکارچیان غیرمجاز به شکار انواع گونه‌های جانوری می‌پردازند و متأسفانه این قبیل اقدامات آن‌ها تاکنون آسیب فراوانی به حیات وحش کشور وارد کرده است.

در ادامه این خبر تصاویری کمتر دیده شده و البته کم‌نظیر از حیات‌وحش مناطق حفاظت‌شده شمال ایران که توسط دوربین تله‌ای ثبت شده را مشاهده می‌کنید. تماشای طبیعت بکر شهرهای شمالی و همچنین دیدن گونه‌های جانوری مختلف برای اغلب افراد امکان پذیر نیست و شما با دیدن این تصاویر می‌توانید حس دلنشینی را تجربه کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار