سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی پروژه مدیریت بحران در دانشگاه صنعتی

پروژه مدیریت بحران در دانشگاه صنعتی کنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  امروز صبح پروژه مدیریت بحران در دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور  و استاندار خراسان جنوبی کلنگ زنی شد.

این پروژه با مساحت  3 هزار مترمربع و زیر بنای 1 هزار 400 مترمربع طرحی شده است.

 همچنین نمکی از پروژه نیمه تمام  آب در مانی بهزیستی که در سال نود با  هدف ایجاد یک  مجموعه ورزشی و درمانی برای کل مددجویان بهزیستی بنا شده بود،  بازدید کرد.

این پروژه از سال 96- 90 دو میلیارد از محل صندوق محل اعتبارات ملی سازمان بهزیستی و مشارکت های مردمی  هزینه شده است که برای تکمیل پروژه آب درمانی به  یک میلیارد و 700 میلیون تومان نیاز است.

از دیگر برنامه  نمکی معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور  بازدید از ۱۳ کارگاه حرفه آموزی و اشتغال در زندان بیرجند بود.

خوشایند مدیر کل فنی و حرفه استان در جریان این بازدید گفت : یک میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان برای بروز رسانی این کارگاه ها نیاز است.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید ۱۱ پروژه داشتیم در استان که تقریبا به اتمام رسیده و برای تکمیل و تجهیز دو پروژه در شهرستان های طبس و قاین یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

هاشمی مدیر کل زندان های استان نیز ادامه داد : بیش ترین فضا را در زندان داریم اما مشکل ما کمبود تجهیزات ، به روزرسانی تجهیزات و نبود مربی برای خیلی از رشته های حرفه آموزی است.

انتهای پیام/ ط ا

بازدید از ۱۳ کارگاه حرفه آموزی و اشتغال در زندان بیرجند

 

برچسب ها: دانشگاه ، کلنگ زنی ، زندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.