سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح راهداری زمستانی در محور‌های موصلاتی سیستان و بلوچستان آغاز شد

طرح راهداری زمستانه در محور‌های موصلاتی سیستان و بلوچستان امروز یک دی ماه با اجرای مانور بزرگ دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان آغاز شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این مراسم گفت: طرح راهداری زمستانی توسط ۴۰۰ نیروی متخصص راهداری و ۱۶۶ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در قالب ۲۹ اکیپ ثابت و ۳۸ گشت سیار، از امروز آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه دارد.
علی خانقائی با بیان اینکه در طرح زمستانه راهداری حدود ۴۰۰ نیروی متخصص در امر راهداری با تجهیزات کامل آماده خدمات رسانی هستند، افزود: راهداران با تمام توان روان سازی ترافیک، سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امدادرسانی و افزایش ایمنی جاده‌ای در تمام مسیر‌ها را بر عهده دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف ۲۵۰ تن نمک برای زمستان امسال تهیه شده است.

خانقائی طول راه‌های تحت پوشش برای طرح زمستانه در سیستان و بلوچستان را هزار و ۸۲۳ کیلومتر ذکر کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و تجهیز ۱۶ راهدارخانه استان، نیرو‌های راهداری آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران گرفتار را دارند.

وی گفت: از آنجایی که سیستان و بلوچستان از لحاظ مجموع طول راه ها، حائز رتبه دوم کشوری می‌باشد شرایط نگهداری راه‌ها و خدمات رسانی به هموطنان در آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این استان به دلیل شرایط خاص آب و هوایی ناشی از خشکسالی‌های پی در پی نیرو‌های راهداری علاوه بر طرح زمستانه طرح تابستانه را هم به اجرا در می‌آورند به طوری که در سال جاری نیرو‌های راهداری در بیش از ۱۸۰ روز طوفانی در منطقه سیستان به ارائه خدمات پرداختند.

گفتنی است در مانور بزرگ دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سیستان و بلوچستان که با حضور دکتر محمود رضا پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و دکتر باقر کرد معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار افتتاح گردید، علاوه بر راهداران استان، نیرو‌های اورژانس، هلال احمر و پلیس راه شمال استان نیز شرکت داشتند.

انتهای پیام/پ

طرح راهداری زمستانه در محور‌های موصلاتی سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.