سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از آماده باش کامل پایگاه های اورژانس در طرح امداد زمستانی در شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج، قصرقند خبر داد.

آمادگی پایگاه های اورژانس ایرانشهر در طرح امداد زمستانیمحمودرضا ناصح سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر با اعلام آماده باش به ۴۸ پایگاه شهری و جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی از امروز ۲۰ آذر ماه در شهرستان‌های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج، قصرقند آغاز شد.

ناصح افزود: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ ایرانشهر همزمان با سازمان اورژانس کشور از امروز ۲۰ آذر ماه آغاز شد و در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای مناطق تحت پوشش در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین عزیزخواهند بود.

وی ادامه داد: تعداد ۲۵۰ نفراز پرسنل فوریت‌های پزشکی با ۵۴ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد، آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با سرما نیز انجام شده است.

گفتنی است؛ طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح امداد زمستانی در ایرانشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار