سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت سران سه قوه در پی واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات

در پی حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، روسای قوای مجریه، قضائیه و مقننه با صدور پیامی درگذشت تعدادی از دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفتند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی به خانواده های جانباختگان حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات را تسلیت گفتند و برای مجروحان آرزوی سلامتی کردند.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که به جان باختن و مصدومیت تعدادی از دانشجویان عزیز کشورمان انجامید، موجی از تاسف و اندوه برای مردم شریف ایران اسلامی پدید آورد.

از خداوند متعال برای درگذشتگان این رویداد تلخ که فرزندان ملت و سرمایه های ارزشمند آینده کشور بودند، رحمت واسعه الهی، برای خانواده های مصیبت دیده صبر و اجر و برای مصدومین شفای عاجل مسالت دارم.

ضروری است مسوولین امر، ضمن بررسی دقیق علت این سانحه، تمام راهکارهای لازم برای عدم تکرار اینگونه حوادث را تمهید و اجرا کنند و رسیدگی های پزشکی و درمانی لازم برای بهبود هر چه سریعتر آسیب دیدگان مورد توجه قرار گیرد.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و اندوهبار واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاداسلامی که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از دانشجویان شد موجب تاسف و تاثر گردید.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت به مردم بزرگوار ایران و خانواده های داغدار ،رحمت و غفران الهی درگذشتگان و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم .

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

متن پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه تلخ و تاسف بار واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از دانشجویان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تاثر اینجانب شد.

این حادثه تلخ و غم انگیز ضرورت توجه بیش از پیش را از سوی متولیان امر نشان می دهد.

ضمن عرض تسلیت به خانواده های مصیبت دیده و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه و تسلیت به مردم شریف ایران از درگاه خداوند منان برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

ضروری است دادستان کل کشور نظارت لازم را در رسیدگی سریع به پرونده حادثه بعمل آورده و نتیجه را اعلام نمایند.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه

انتهای پیام/

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی جان باختن دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.