مسئولان آموزش عالی کشور، طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مسئولان آموزش عالی کشور در پی جان باختن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر علوم، وزیر بهداشت، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد، رئیس دانشگاه آزاد، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را بر اثر حادثه واژگونی اتوبوس تسلیت گفتند.

پیام تسلیت ولایتی در پی درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی

رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پی حادثه تأسف‌بار واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات، با صدور پیامی این ضایعه را به خانواده های داغدار تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی سلامتی کرد.

در متن پیام علی اکبر ولایتی آمده است:

امروز خبری تلخ و جانکاه دل تک‌تک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه را به درد آورد. عزیزترین فرزندانمان، دانشجویان متعهد و تلاشگرمان در حادثه تصادفی دلخراش جانشان را از دست داده و تعدادی نیز مجروح شدند.

بر مدیران و مسئولین واجب و فرض است علاوه بر پیگیری کامل علل حادثه، تمام توان و تلاش لازم برای کاستن از آلام بازماندگان و نیز استفاده از کلیه امکانات برای تسریع درمان و بهبودی جسمی و روحی فرزندان برومند جامعه علمی کشور را مبذول دارند.

پیام تسلیت وزیر علوم در پی درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی، درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت غلامی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تأسف بار و اندوهناک از دست دادن تعدادی از جوانان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در سانحه تصادف اتوبوس، موجب تأسف شدید و تالم اینجانب گردید.

بر خود وظیفه می دانم این مصیبت را به خانواده‌های داغدار این عزیزان و جامعه دانشگاهی کشورتسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه دلخراش طلب شفای عاجل نمایم.

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد

سید حسن قاضی زاده هاشمی  با صدور پیامی، درگذشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

هنوز اشک چشمان مردم این سرزمین در غم از دست دادن گل‌های نوشکفته‌مان در زاهدان خشک نشده که خبر واژگون شدن اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد، داغ دیگری بر دل‌ها نشاند

ضمن عرض تسلیت درگذشت تنی چند از آینده‌سازان و سرمایه‌های بی‌بدیل کشور به خانواده‌های ارجمندشان و آرزوی شفای مصدومان، به اطلاع هموطنان می‌رسانم، مراحل درمان فرزندان‌ عزیزمان با نظارت قائم مقام اینجانب و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی پایتخت، به دقت پیگیری می‌شود

امید که از این پس با مدیریت مناسب، شاهد حوادثی چنین دردناک و از دست دادن کودکان عزیز و جوانان برومندمان نباشیم.

سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

پیام تسلیت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام رستمی آمده است:

« درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از این عزیزان، موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب، و خانواده دانشگاهی گردید.

اینجانب ضمن ابراز تاسف و تالم از این حادثه ، این ضایعه حزن انگیز را به جامعه دانشگاهی، دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و خصوصا خانواده مصیبت دیده این عزیزان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان اجر و صبر جزیل مسالت دارم و شفای عاجل را برای دیگر حادثه دیدگان آرزومندم. ضمنا پیگیری دقیق مسئولان ذیربط جهت بررسی ابعاد مختلف ماجرا جهت پیشگیری از وقوع حوادث دردناک و نیز پیگیری روند درمانی مجروحان حادثه را خواستارم.»

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای مجروحان حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات، به خانواده جانباختگان تسلیت گفت.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن تسلیت به خانواده های بازماندگان سانحه تلخ واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات، برای مجروحان آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

در متن پیام طهرانچی آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت جانسوز، ناباورانه و اندوهبار تنی چند از دانشجویان گرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بر اثر واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان این دانشگاه موجب تأسف و تألم گردید.

ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای مجروحان این حادثه تلخ، با تمام توان پیگیر درمان کامل مصدومان خواهیم بود و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

اینجانب به خانواده‌های داغدار دانشجویان جان‌باخته این سانحه ناگوار تسلیت گفته و برای آن عزیزان سفر کرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

محمدمهدی طهرانچی

 دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی حادثه واحد علوم و تحقیقات را تسلیت گفت

در پی حادثه تأسف‌انگیز واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی این حادثه دردناک را به جامعه دانشگاهی کشور تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دردناک واژگونی اتوبوس حامل جمعی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی که منجر به جان باختن و مجروح شدن دانشجویان و کارکنان این واحد شد؛ تالم و تاسف همه آحاد ملت ایران و به ویژه جامعه علمی کشور را به دنبال داشت.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی این ضایعه جانگداز را به جامعه دانشگاهی کشور و خانواده عزیزان درگذشته تسلیت گفته و برای بازماندگان این حادثه شفای عاجل از خداوند متعال خواستار است.

همچنین ضرورت دارد مسئولان امر با بررسی دقیق علت این حادثه تلخ و رسیدگی و توجه ویژه به مصدومان و آسیب دیدگان، ضمن برخورد با مسببان، برنامه‌ریزی لازم برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات تلخ را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حتدثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار